Budak Sekolah
Bla~bla~blaLinksEntries

________________________________________________________________________________________
14 March 2012 | 7:08 pm | 0 Atasinchi
Setiap lagu yang dimainkan sering menusuk dekat hati ni.
Menitis nitis air mata, takda siapa yang tahu.
Hati terluka tiada siapa yang merasa.
Hanya perempuan yang tak reti bahasa ni je yang rasa.
Aku tak pernah harap dengan harta kau.
Aku cuma terdesak dengan cinta yang ikhlas daripada seorang lelaki yang bernama kau,
cuma kehausan kasih sayang yang selalu aku impikan.
Apa yang terjadi dengan kau dan aku sekarang pun,
tak dapat ku jelaskan dengan begitu terperinci
sebab aku kurang pasti hati aku berkata bahasa apa.
Aku dah kata, aku jenis perempuan yang tak reti Bahasa.
Ye, kali ini aku mengaku.
Aku takut, lepas ni bertambah parah.
Aku takut hilang kau.
Aku takut kau pergi.
AKU Mintak maaf sangat sangat
aku tahu kau dah muak dengan maaf aku.

dah, aku tak sanggup nak type lagi.
hati aku pedih, mata aku merah,
aku dah lemah, aku tak larat nak makan,
aku tak mampu nak bukak mata lagi

Yang kau perlu tahu:
1) AKU JUJUR SAYANG KAU, MAMAT GILA
2) AKU IKHLAS CINTA KAU SETIAP HARI SETIAP MASA
3) AKU NAK SANGAT KAU SETIAP SAAT SETIAP DETIK
Lastly,
4) SUMPAH AKU TAK BOLEH HIDUP TANPA KAU

Kau lah Jantung, Kau lah Hati, Kau lah Nadi.
Aku yang bernama perempuan tak reti bahasa, rindu kau macam orang gila


AKU SAYANG KAU FARKHAN GHAZALI
PAST


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



Hey there . What's up . This is my story .
Please be nice here and don't copy what's mine!
_______________________________________
◕ Scream Here ◕

.