Budak Sekolah
Bla~bla~blaLinksEntries

________________________________________________________________________________________
12 September 2011 | 7:03 pm | 0 Atasinchi
 
 okay. hari ni, sepanjang hari, nak mencarut je. taktau apasal. huh! come on laa. lagi nak exam lagi macam ppffttt**.whats their probs? eh, aku pening lah. dengan cikgu yang tak habis habis asik nak masuk kelas je. naik muak aku tengok kau lah. ikut jadual lah boleh tak. jangan banyak soal. nak banyak soal pergi kat datin lah. aduhai.

   dengan bapaknya yang suka pentingkan diri sendiri. nak fikir perut kau aje.boleh jadi pulak? hello. ayahh, rumah ada maggie, masak lah sendiri? kau kan hebad dalam memasak ni. malas.? itu memang tak dapat dinafikan. disebabkan teman kau lah aku balik lambat sangat. cakap masa tu pantas. yaa thats right. tapi, kau tu membuang masa, kau tahu. then, bila masa aku nak belaja kalau nak kena teman kau makan satu jam tuh. kau nak suruh aku belajar dekat kedai tu? ohh, no way. ak tak boleh belajar lah dengan orang gelak sana sini. serabut! aku nak balik jalan kaki,kau marah. hmm, apalah.

  dengan kakaknya yang suka memerintah. heheloo. aku buakn kuli kau hamba kau. jangan anggap aku adik kau, aku kena tolong kau kay. kau ada tolong aku ke? dah nampak aku tegah sibuk study, lagi kau suh tolong napa. kau tahu kan aku nak exam. aku tahu la kau pandai. hish, kau sama macam ayah, pentingkan diri sendiri. bluekk! kau masak kat rumah ni memang kena paksa dengan mak ke? kalau kau kata dengan rela hati, napa pulak kau nak paksa aku tolong kau masak? kan kau kata rela hati, kau buat sendiri lah tak boleh? si** lah.

eh, taknak ambik exam lah cmni! rasa nak hempuk je kepala kat dinding. even PMR tu peperiksaan kecil je. ia peringkat kedua untuk tunjuk mana jalan hala tuju laluan aku. so, exam PMR tu penting lah kan? fuuh. hidup nie memang cipan.** motherfukcer. tak tau nak mengadu kat siapa. hm. baguslah (:
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



Hey there . What's up . This is my story .
Please be nice here and don't copy what's mine!
_______________________________________
◕ Scream Here ◕

.